تنور انتخابات هیات كشتی مازندران با یك نفر گرم می شود ؟
نوشته شده توسط : blpwjob

انتخابات ریاست هیات كشتی مازندران 24 اسفند ماه در شرایطی برگزار می شود كه رییس فعلی این هیات ورزشی، تنها فردی است كه در زمان مقرر نامنویسی ، برای پذیرش این پست اعلام آمادگی كرده است .

'اصغرثمربخش ' كه پس از فوت ' علی اعظم مهدی پور' رییس پیشین هیات كشتی مازندران، به این سمت انتخاب شد، در حالی میزبان برگزاری مجمع انتخابات هیات كشتی مازندران است كه هیچ ورزشكار و مدیر كشتی دوست مازندرانی حاضر به رقابت با وی نشد .

حضور پر تعداد ملی پوشان سابق كشتی مازندران در سطوح بالای مدیریتی و دانشگاهی ، می توانست نوید بخش به راه افتادن جریانی نو و جوان در كشتی مازندران باشد كه به دلایل نامشخص این شرایط در انتخابات فعلی محقق نشده است .

عملكرد ثمر بخش در ریاست هیات كشتی مازندران اگر چه قابل قبول و مثبت است اما در صورت فراهم شدن زمینه برای رقابت افراد با یكدیگر، پویایی و تغییرات امید بخش می توانست آینده ای درخشان تر را برای كشتی مازندران به ارمغان بیاورد و ثمربخش تر باشد!

كشتی مازندران به رغم حضور پرتعداد و دائمی كشتی گیرانش در اردوی تیم های ملی رده های سنی مختلف، در گذشته از نداشتن مربی به صورت ثابت در تیم های ملی رنج برده است كه شاید مهمترین دلیل آن، بی توجهی به آموزش مداوم برای ارائه آخرین یافته های علمی در كشتی باشد .

اگر چه هیات كشتی مازندران تلاش كرد این نقص را با برگزاری دوره های آموزشی كوتاه مدت برطرف كند اما به نظر می رسد تاكید بیشتر بر علم آموزی مربیان كشتی مازندران می تواند راه ورود مربیان كشتی مازندران به تیم های ملی را باز كند، اتفاقی كه هفته اخیر و با معرفی ' سیدمراد محمدی' به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان رخ داد. ك/3

7327/7331/402/508





:: برچسب‌ها: زمستان , روز , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: